Tuesday, December 20, 2011

Test Drive Volkswagen Dapat Ipad 2.

korang pernah pegi test drive kereta pastu dapat hadiah ? gua serius gua cakap gua tak pernah. kah kah nak pegiu test drive camne lesen pun tak dak. tapi gua tau la pasal kereta nie so jadi kali nie gua nak promote pasal pegi test drive kereta pastu dapat hadiah. dapat hadiah apa? ha ni la gua nak bagitau nie. korang pegi test drive kereta volkswagen pastu join contest yang diorang buat sekarang nie pastu dapat la hadiah. hadiah dia Ipad 2. wow ! goyang dak ? 

contest nie senang je kalau lu orang nak masuk. pegi je kat showcase volkswagen yang paling dekat dengan lu pastu test drive volkswagen Polo, Golf or Passat CC.
Polo
Golf
Passat CC

 pastu isi borang contest. pastu boleh check kat lawan web diorang (klik link ni) samada lu menang ke dak. senang je kan ? tapi cam gua cakap tadi la gua tak leh nak masuk pasal tak dak lesen. kah kah kah. opsss lupa bagitau. contest nie dari 1November 2011 sampai 31 Disember 2011 je. so cepat cepat pegi test drive ye.

0 kritikan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...