Sunday, September 9, 2012

Hotlink Edisi Kampus

sudah lama rasa nya gua tak update belog gua ini. jadi hari ini gua pun update la belog gua, kali ni gua akan update pasal promosi yang dibuat oleh maxis iaitu Hotlink Edisi Kampus. 




ya seperti mana yang dapat lihat kat dalam gambar ni. kadar yang ditawarkan oleh pelan ni amat la murah dan sesuai untuk golongan-golongan pelajar macam korang semua. ya gua tau korang ramai yang masih belajar kan? jadi elok lah sangat jika korang pakai pelan dari maxis ni. jika korang kurang nampak apa dalam gambar tu mari sini gua tulis balik tuk korang.

  • panggilan terendah sepanjang hari = 6sen
  • SMS terendah = 1 sen
  • Facebook tanpa had = RM1/hari
  • tempoh aktif terlama = 4 tahun
tapi ni tuk maxis sama maxis je. kalau maxis ke celcom tu kira kadar lain la. kalau sama gak lingkup la maxis ni ye dak? kah kah.

ni pulak cara-cara nak memiliki Hotlink edisi kampus ni.


gambar ni pun tak nampak jugak? pandai-pandai la korang nak view sendiri, gua malas nak explain dah. kah kah !

so kalau korang nak tau lebih details sila ke laman peminat facebook maxis.

0 kritikan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...