Thursday, June 21, 2012

Spain or France - C.Ronaldo

malam semalam telah menjadi saksi. gol dari CR pada minit ke 79 telah melayakkan Portugal untuk ke separuh akhir selepas menewaskan Republik Czech dengan jaringan 0 berbalas 1. celaka apa gua type macam pang chi fei baca berita je ni. kah kah.

sesudah wisel panjang dibunyikan di stadium Warsaw semalam maka bergegar la kem Euro 2012 France. Karim Benzema belari ke bilik air menahan kencing. Samir Nasri tersentak tatkala sedang bergayut. manakala Frank Ribery terpaksa dipapah keluar dari dapur kerana jatuh ketika menggoreng. begitulah khabarnya keadaan di kem France setelah Portugal sah layak ke semi final. maka bermula la diskusi mereka merancang untuk kalah di kaki Spain kat quarter nanti. Hmm.

sementara itu di kem Spain...



 HAHAHA. portugal?

 Andrea Iniesta masih sempat ke pantai di timur laut selatan tanah air Ukraine,

saya tak nak komen apa apa tapi kat Madrid saya power defense- Sergio Ramos (2012)

Hmmm setelah diperhatikan kita dapat tau la mentaliti antara dua negara ini untuk lawan Portugal nanti. celaka tak dak rasa gerun ka Spain ni? ramalan gua kat semi nanti Portugal 2-3 Spain. mitak CR score dua dua kalau tak gua maki, gua dah beli dia kat fantasy gua. kah kah

p/s : tidak salah bagi seorang lalang untuk menaip entri macam celaka ini. sekian.

0 kritikan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...