Wednesday, January 4, 2012

tips pilih password.



gua buat entri yang ada manfaat la pulak kali nie. kah kah gua buat nie pasal gua dah tak tahu nak publish natang pa kat belog gua. so gua dengan rasa hati terbuka nak ajar yang mana baca belog gua nie tips nak pilih password yang sesuai supaya sudah orang nak hack. paham? tak paham? mampuih pi kat hang. kah kah

Kata laluan 6 digit dengan kombinasi 'lower case' – perlukan 10 minit untuk digodam.
Kata laluan 6 digit dengan kombinasi 'upper case' – perlukan 10 jam untuk digodam.
Kata laluan 6 digit dengan kombinasi nombor atau simbol – perlukan 18 hari untuk digodam.
Kata laluan 9 digit dengan kombinasi nombor dan simbol – perlukan 44,530 tahun untuk digodam.

    0 kritikan:

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...