Thursday, December 15, 2011

Proton Saga FLX SE Baru.

gua dah lama tak update benda yang berguna kat blog gua nie. so hari nie gua nak something yang berguna la untuk korang semua. baik kan hati gua? kah kah. okay back to the topic. kali ni gua nak update pasal kereta. kereta yang gua nak cakap nie memang dah lama femes tapi gua nak cakap gua. gua tak kire. kereta yang mendapat tempat di hati gua kali nie adalah kereta proton saga FLX SE. wahhh kan? kah kah kah. apa pasal gua pilih kereta ni? sebab gua masuk says.my. korang share link orang klik dapat duit. paham?

apa yang hebat sangat proton saga ni? takda la hebat bro tapi spec dia lagi sempoi la dari yang dulu. yang baru nie diorang letak engine IAFM 1.6 liter. power tahap mana tu gua tak tau la pulak, gua tak sempat nak sembang dengan engineer yang buat engine nie. kah kah



pastu lagi cam biase la body kit memang diorang kan upgrade bagi nampak lagi ngaum sikit saga FLX SE nie. selain dari tu, kereta ni jugak guna CVT atau continuosly variable transmission. wow! hebat tak? kah kah, benda nie sama yang ada dalam kereta Honda Jazz Hatchback 1.4 i-VTEC ,Lexus‑CT‑Hatchback‑200h‑1.8, dan seangkatan dengannya la. lagi satu saga FLX SE ni pakai rim aloi 15" pastu bahagian dalam pakai kulit nak bagi nampak mewah sikit. sempoi tak? haha.


nie pulak list harga kereta nie,
Peninsular Malaysia
Solid – RM 49,449
Metallic – RM 49,899

East Malaysia
Solid – RM 52,049
Metallic – RM 52,499

Labuan
Solid – RM 47,449
Metallic – RM 47,899

Langkawi
Solid – RM 47,349
Metallic – RM 47,799

0 kritikan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...