Friday, August 5, 2011

video STRIPPING kantoi

okay gua malam nie nak post pasal stripping..budaya stripping memang popular abes la kat negara mat saleh sana..gua tau pasal time dulu² masa gua duk amerika ada member sekelas gua bagitau kat gua..dia cakap stripping nie manyak syokkk..kah kah kah, betul ka dakk tu gua tak tau laa sebab gua bukan tak minat benda² camni tapi kurang la..hehe


kat sana depa buat camni sebab nak cari duit lebih..maklum la negara yang maju kan?semua nak pakai yang canggih..mak bapak bagi duit tak cukup so depa cari duit sendiri la dengan cara ni.. tapi tu semua pengalaman gua kat amerika la..sekarang ni gua kat malaysia dah tak layan benda² camtu..kihkihkih..tapi masa duk tengok youtube tadi gua jumpa satu video stripping yang kantoi dengan mak dia..kah kah kah! lu tengok la dulu video nie..

p/s: bulan ramadhan bulan mulia..

2 kritikan:

RENCAi said...

hahahaha...lu dok kt amerika dlu area mne...klu area2 AMERIKA wa x pnah nmpak pn

tshirt koyak said...

gua area kokdiang perlis..lu?kah kah kah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...