Monday, July 4, 2011

tupai nak mampus!!

gua dah lama rasenya tak post apa² kat blog gua ni..kih kih kih,bukan gua busy ke sibuk ke tapi gua malas..hahaha,so di malam hari yang agak gelap ini gua nak post something la kat blog nie..kah kah kah..gua nak post pasal tupai lintas jalan..ampa nak tengok tupai tu lintas jalan tengok dlm video kat bawah ni..


perrrgh..nak mampus agaknya tupai nie..orang tengah test speed kete laju² dia pi limtas camtu ja?dia ingat dia lintas kat litar kete dash and kuro ke ni?kah kah kah..dah la orang tengah test lamborghini LP670-4SV..ampa tau dak kete apa tu?tu la diantara lamborghini yang paling laju pernah direka oleh manusia kat muka bumi ni..kah kah kah,SV tu kalau ampa nak tau maksud dia Super Veloce@Super Fast..gua tak tau la kalau video ni fake ka apa ka tapi gua gelak guling² masa tengok video ni tadi..haha,gua dah malas nak membebel so gua nak stop kat sini lah,semoga gua akan rajin tuk post apa² lagi kat blog gua nie..selamat menjalani hari² anda:D
peace no war..

p/s:bersih 2.0

1 kritikan:

RENCAi said...

sama post...aiii...kah3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...