Saturday, July 9, 2011

Transformers benar² wujud??


okay gua baru balik tengok Transformers 3:Dark Of The Moon..not bad la cerita tu walaupun masa kat tengah² cerita tadi gua ada rasa nak tido..hahaha,nasib baik ada orang kat belah kiri gua so gua tak jadi nak tido la..hahaha, CGI effects memang terbaikkkk..ending gua tak suka. lagi satu, megan fox tak da..hahaha


tapi tu semua bukan tujuan sebenar gua wat entri kali ni.tujuan sebenar cam dalam tajuk la..adakah transformers benar² wujud dan ianya dirahsiakan dari pengetahuan kita umat manusia kat muka bumi ini oleh Sector 7?persoalan ini timbul selepas gua menonton wayang tadi dan terjumpa video ni..



apa yang ampa nampak dalam video kat atas?sebuah objek cam UFO kan?tapi macam je la..video ni dikatakan datang dari negara Rusia dimana dalam cerita transformers pun ada tunjuk jugak pasal negara ni simpan serpihan kapal Ark yang bawak ketua prime iaitu Sentinel..jadi adakah benda² camni wujud dan ianya disimpan oleh Sector 7?jangan tanya gua sebab gua tak tau..kalau gua tahu mesti gua dah jadi cam Sam Witwicky dan hidup gua dan awek gua  tak aman sebab Decepticons duk kejar..kah kah kah! 

p/s:niat asal nak bagitau pasal tulisan colour merah jaa:D

1 kritikan:

Adilla Asri said...

sape tulisan merah tu? lalalalalala :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...