Thursday, June 2, 2011

kegunaan babi

okay kali nie gua nak wat entri pasal babi pulak..sepertimana yang kita semua belajar dan diajar dari kita kecil lagi bahawa babi nie haram bagi umat islam..bagi agama lain tu bia pi la kat depa kan?hahaha..
babi juga antara pembawa virus-virus penyakit bahaya seperti yang melanda negara kita pada waktu dulu-dulu iaitu JE,selsema babi dan macam-macam la..gua dah tak ingat nama penyakit yang ada kaitan dengan babi ni..


apa yang gua cuba sampaikan kat ampa kali nie bukan la pasai  babi nie haram tak leh dimakan begitu saja ka apa ka tapi pasal kegunaan babi..ampa tengok tajuk pun ampa dah boleh tau kan?hahaha..so ampa tengok la gambar kat bawah nie kalau nak tau kegunaan babi nie..



hahaha...babi nie sangat berguna kan?semua bahagian daripada menatang haram nie boleh digunakan..so pandai-pandai la ampa pilih barangan jangan beli yang ada unsur-unsur babi sudah..hahaha

4 kritikan:

mOon jOhari said...

mOon dtg ziarah... :)

dari hjg ekOr sampai hujung tahi ada guna...adOiii....kena lebey berhati2...

tshirt koyak said...

aah..yang tu gua xtahan tu..hahaha

RENCAi said...

x nmpak kecik ngat gmbaq 2

tshirt koyak said...

pajet xajaq nak besaq lagu mna..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...