Thursday, June 9, 2011

janda tertipu




Tersebutlah kisah seorang janda yang sudah berkahwin 2 kali...

Perkahwinan pertamanya gagal kerana bekas suaminya yang panas baran dan sering memukul dirinya..
Perkahwinan kedua pula gagal ditengah jalan sebab si suami yang ligat keluar malam dan akhirnya mengahwini perempuan lain dan menceraikan dirinya..

Disebabkan merasakan dirinya sunyi sekian lama..
maka janda tersebut mengiklankan dirinya untuk mencari jodoh..
namun begitu dia meletakkan 3 syarat utama, iaitu:

1) Tidak akan memukulnya atau menderanya.
2) Tidak akan keluar mencari perempuan lari.
3) Hebat Di ranjang.

Selang beberapa hari, datang seorang lelaki mengetuk pintu rumah janda tersebut.
Janda tersebut agak terkejut kerana lelaki yang datang ke rumahnya itu kudung kaki dan tangan.
Lelaki tersebut menyatakan hasratnya untuk menjadi suami kepada janda tersebut.

Janda tersebut meminta lelaki itu menjelaskan bolehkah dia mematuhi ketiga-tiga syarat yang diberi..

Lalu lelaki tersebut berkata..."Saya tidak mempunyai tangan, bagaimana saya hendak memukul awak. Saya tidak mempunyai kaki untuk keluar berpoya-poya mencari perempuan lain".

"Bagaimana kamu hendak membuktikan syarat ke 3??" celah si janda.

Lelaki tersebut menjawab "Kamu rasa, saya ketuk pintu ni tadi guna apa.."(sambil tersenyum dan mengangkat- angkat kening)

Tersenyum lebarlah janda tadi kerana lelaki yang datang kerumahnya difikirkan dapat membahagiakan dirinya walaupun lelaki tersebut kudung kaki dan tangan. Selang beberapa minggu kemudian, mereka pun berkahwin.

*Pada malam perkahwinan*

Janda tersebut berasa hairan kerana kemaluan suaminya tidaklah besar, namun bagaimana boleh mengetuk pintu..Janda tersebut memberanikan diri untuk bertanya kepada suaminya.
"Abang, masa abang datang ke rumah saya hari tu, abang ketuk pintu guna apa?" tanya si isteri.

Lalu suaminya menjawab,"Abang ketuk guna kepala abang lah. Sayang ingat abang guna apa?". 

p/s:kan dah tertipu..lol

sumber:gempak

2 kritikan:

mOon jOhari said...

...hahahahaha...
hah hamek ko...nak sgt...!

tshirt koyak said...

haha..lain kali xleh otak biru²

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...