Sunday, June 12, 2011

cara melamar awek edisi ke-2

merujuk pada entri gua yang  cara melamar awek.kali nie gua nak post pasal cara melamar awek jugak tapi yang nie agak sempoi la dari yang dalam entri gua sebelum ni..hahaha,kali nie awek bernama Ginny..




cerita dia camni..Ginny nie telah dibawa untuk  menonton cerita Fast Five kat panggung pastu ada la trailer untuk movie Hangover 2 pulak..lepas trailer tu kuar trailer untuk satu movie pulak,trailer yang baru kuar tu memaparkan(cehh ayat) laki tersebut yang bernama Matt meminta izin dari ayah Ginny untuk berkahwin dengan anak perempuannya dan apabila ayah Ginny bagi green light,Matt pun terus tergesa-gesa untuk ke panggung wayang dimana kekasihnya Ginny berada untuk melamar kekasihnya itu..ohh sangat manis la kalau orang perempuan cakap..hahaha,yang Ginny pulak tak tahu yang dalam panggung tu kebanyakan penonton dari ahli keluarganya dan Matt dan 100 orang yang mereka tak kenal..

ampa tengok sendiri la senang video nie..kahkahkah


jadi apa pandangan ampa pasal proposal camni?ada lagi proposal yang gila-gila punya tapi gua nak letak dalam entri yang akan datang..so teruskan membaca blog gua..kalau ampa nak tau perkembangan pasangan nie boleh la p kat laman web depa  iaitu www.mattandginny.com



p/s:sweet nohh..kahkahkah:D

0 kritikan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...