Tuesday, May 31, 2011

saya bunuh anjing saya..ha,ha

nie berita yang gua rasa nak nak post dalam blog gua pada pagi yang hening ini..apa nak jadi dengan manusia sekarang?bunuh binatang sesuka hati depa ja..anjing pun nak hidup jugak..







kisah nie dilaporkan berlaku kat Scotland apabila seorang remaja lelaki berusia 17 tahun merakam aksi dia menggantung anjing dia nak memasukan dalam laman sosial terkenal iaitu facebook..remaja berkenaan yang bernama Kamil Hric telah menulis  "Saya telah membunuh anjing saya - ha, ha."


credit gambar kepada kosmo

dalam rakaman tersebut terdapat rakaman yang anjing itu meronta apabila digantung dan Kamil Hric hanya ketawa melihat aksi tersebut


suspek yang berasal dari Poprad telah ditangkap setelah beberapa pengguna laman sosial tersebut memaklumkan perkara tersebut kepada pihak berkuasa dan bagaimanapun  Hric dilaporkan memberitahu pendakwaraya: "Apa masalahnya? Ia cuma seekor anjing. Saya membunuhnya untuk berseronok."


sumbar asal dari kosmo


p/s:apa nak jadi dunia sekarang..ish²

0 kritikan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...