Tuesday, March 29, 2011

video gay melayu kantoi dengan awek dia

kali nie gua nak post pasal gay plak..euww..haha..gay melayu yang paling gila abad ini..dengan adanya video cmni la roasak abeh budak2 melayu kat malaysia ni..apa nak jadi  jangan tanya gua sebab gua pon xtau apa nak jadi..haha,budaya kuning semua benda2 cmni nie..kalau negara kita kena bala jangan nak saling2 tuding jari plak..ape2 pon..jom kita layan dulu video nie...zasssssssss


so?apa komen tari anda2 wahai penonton???haha..dengar2 cite kos buat video nie puluh2 ribu gak..


P/S:happy ending story..lol..tapi ingat semua nabi xmengaku umat men belakang nie..

2 kritikan:

arumo! said...

hahahah pakai sountrack game final fantasy...
citer melayu byk sgt pkai lagu game ni..

Anonymous said...

sebenarnye aku tgh search ttg transformers...pastu jumpe ko punye blog entry ttg transformers wujud ke tak tu...pastu ade link bwh entry ko ttg video melayu gay nih...saje jek nk tgk tetiba ade pelakon macam kenal dlm video nih, pastu plak lagi adegan menggelikan pastu bleh plak aku tgk video ni sampai abes dgn adegan couple lelaki ni berpegangan tgn plak....teros aku muntah weyh~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...