Thursday, March 24, 2011

Sistem lalu lintas di India yang amat gila-gila

       Cuba korang bayang cana nak lintas jalan paling selamat..Gua memang tabik ahh kat penduduk di India..Tak payah ada lampu trafik pown tapi still bleyh lintas jalan dengan selamat..Kalau gua laa memang gua tak lintas jalan kat sana..Kereta motor men ikot suka jaa bawak..Korang bleyh tengok sendiri macam mana trafik di India..Bagi gua memang gila-gila..


       Gua tak taw laa kalau Malaysia macam tuh ke tak..tapi memang gua jamin mesti banyak dan bertambah-tambah kes kemalangan kat Malaysia nie..Gua bersyukur kat Malaysia da lampu trafik walaupown selalu gak gua langgar..keh3


p/s:hargailah lampu trafik..JANGAN dok p perosak lampu tuh..Patut bersyukur Malaysia da lampu trafik

0 kritikan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...