Wednesday, March 23, 2011

Nenek pelacur berumur 96 tahun and still HOT!

       Bayangkan nenek yang anda jumpa seorang pelacur.kalau nenek muda gua tak kisah ini plak umor 96 tahun..Dah macam filem American Pie book of love tuh.hahahah..bagi yang penah tengok kompom tau apa jadi kat nenek pelacur dalam cita tuh.Berbalik pada nenek nie laa kan, dia mula melacurkan dirinya ketika suaminya meninggal dunia ketika Perang Dunia ke-2 dan dia penah melayani lebih dari 3500 orang lelaki..

       Nenek ini namanya Milly Cooper masih menerima pelanggan yang puratanya berumur 30 hingga 90 tahun.Ketika ini dia tinggal di Las Vegas Amerika Syarikat.Nenek milly and bukannya Miley Cyrus ini pernah menukar kerjayanya dari pelacur menjadi ibu ayam yang memiliki dan mengelola rumah pelacuran dan ketika itu dia menemukan pasangan hidup suaminya yang kedua seorang akauntan di tahun 1955. Pada ketika itu dia memiliki anak buah sejumlah 10 pelacur muda yang bekerja  di rumah pelacurannya.

          still hot nie


         Walau sudah tua dikatakan sang nenek Cooper ini masih memiliki payudara yang berukuran besar walaupown tubuhnya sudah kurus kering. Nenek ini masih menerima pendapatan sebanyak 50 ribu Poundsterling setaun..



p/s:korang sanggup bayar tak??silap-silap bleyh patah tulang nenek nie time wat projek..keh3

1 kritikan:

Damn Nations said...

Hahahaha. mati terus nenek ni klu wat projek. mcm dlm american pie. kahkahkah ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...