Tuesday, March 8, 2011

dalam wad pown kantoi~

gua ada jumpa 2 video yang tunjuk pergaduhan seorang isteri dengan pompuan len kes pompuan tuh jumpa suaminya kat wad..gua x paham sgt pa yang jadi..gua pown x taw nak describe cana.korang sendiri tengok laa sng..heheh

 PART 1

video



PART 2

video

           Tak pasal-pasal hospital jadi tempat pergaduhan..tapi agak sempoi gak r mak cik nie fight.Nie laa akibat kalau mak cik- mak cik sekarang asyik nak tengok wwf.Tapi skil ada jugak ala-ala ip man..Yang orang amek video nie bagus laa jugak sebab pandai jadi batu api..

p/s: pliss dont try this at home.opps hospital pown tak bley jugak..senang cita tak payah gaduh r







2 kritikan:

asked said...

gila ..

gua sensitif doh bab2 mcm ni.
gua jiwa halus.

tshirt koyak said...

ko jiwa halus ka?cam xcaya je..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...